Черкаська міська рада витратить майже 41 млн грн на реконструкцію ділянки дороги на вул. Козацька. Роботи триватимуть до кінця наступного року. Переможець тендеру – ПП “Дорстрой” (зараз очікується рішення щодо підписання договору). “Дорстрой” – єдиний учасник тендеру. При тому ця компанія вже потрапляла в численні скандали і навіть ставала фігурантом розслідування Державного бюро розслідувань (ДБР).
Як йдеться в даних Рrozorro, тендер відбувся 27 травня. Його провів Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради. При тому вже традиційно перемогу отримала компанія ПП “Дорстрой”. Минулого року компанія виграла тендери на 429,5 млн грн, а в 2023-му – на 614,6 млн грн. Велика частина цих тендерів відбулась з всього одним учасником.
ПП “Дорстрой” належить Роберту Григоряну. Компанія також отримає тендери від Департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міськради. Що цікаво, “Дорстрой” існує вже майже 12 років, однак компанія почала отримувати значні тендери саме після обрання міським головою Черкас Анатолія Бондаренка “Дорстрой” почали отримувати багатомільйоні тендери.
Компанія потрапляла в численні скандали та була фігурантом розслідування ДБР
Як йдеться в матеріалах справи 757/11780/20-к, серед підприємств, якими здійснювалось використання підроблених атестатів, нібито виданих ДП “Науково-технічний центр “Дорожній контроль якості” є ПП “Дорстрой”. Ця компанія, як підозрює ДБР, “з метою перемоги у тендерах щодо ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, використовувало завідомо підроблений документ “Атестат АБЗ” АВ.ОДС.044.078-17″.
Так, згідно офіційної відповіді ДП “Науково-технічний центр “Дорожній контроль якості” на запит органу досудового розслідування зазначено, що взагалі відсутні будь-які відомості щодо видачі атестату асфальтобетонного заводу АВ.ОДС.044.078-17 ПП “Дорстрой”.
Крім того, як вже писав OBOZ.UA, компанія “Дорстрой” була серед тих, хто вигравав тендери, які публікувались в спотвореному вигляді. Конкуренти не мали фізичної можливості ознайомитись з умовами тендеру та подати свої пропозиції.
Як розповідають OBOZ.UA учасники ринку, в Черкасах перемогу в дорожніх тендерах найчастіше отримують всього дві компанії, серед яких “Дорстрой”. Компанія належить представнику вірменської діаспори, яка також успішно займається дорогами в області.
Детальніше про те, хто отримує сотні мільйонів на черкаські дороги, читайте незабаром на сторінках OBOZ.UA.
Нагадаємо, Служба автомобільних доріг у Черкаській області впродовж місяців публікувала тендерні документи, які було неможливо прочитати. Незважаючи на це, кілька компаній майже завжди без конкуренції вигравали тендери.
Джерело: OBOZ.UA